photo banner%202016_zps82js6xhv.png

Sunday, August 21, 2016

Jägermeister // Redesign of Fun 18.08.2016

* Bosnian Only *

Već tri godine prisustvujem ovom partiju i provod uvijek bude nezaboravan. Redesign of Fun je bio nešto malo drugačiji party iz nekoliko razloga: slavio se redizajn Jager flaše, lokacija derneka se promijenila i moja party sister Šljokica je radila na ovom event-u. Ako u Sarajevu postoji a party to be at, to je to. Sigurno znate da ovi derneci funkcionišu na invite-only bazi, a ove godinu se "klalo" za pozivnicu više - trust me. 

Dakle, tema večeri je bila redizajn. Nova boca, nove Jagerette, čak i redizajniran Dom Mladih. Boca je dobila novog jelena - kako kažu iz zastupništva, muževnijeg i zrelijeg. Naša Šljokica je sa svojim timom radila na izgledu Jageretta i odradila je posao sa stilom if you ask me.

Photo Credit: Klix.ba


Da napomenem - mene baš odavno nije nosila blogerska struja, tako da sam zaboravila skroz da trebam uživati na derneku kroz objektiv. Drugim riječima, vratila sam se bez ijedne iskoristive fotografije, ali zato su tu drugi ljudi da se iste preuzmu.

Što se programa tiče, predlažem da skoknete do članka kojeg je objavio Klix, jer tu imaju sve detaljne informacije koje ja ne znam - kao naprimjer ko je bio zaslužan za light show, za catering, za koktele, da se malo pojavio i Tom Novy nakon što sam ja već otišla, itd.



Kako je bilo našem društvu možete pogledati u videu ispod, zahvaljujući Radošu, koji je inače muž od naše crvene kraljice Teky. Sve u svemu, odličan provod! Ostavljam vas sa videom i fotografijama, pa se možda naredne godine vidimo na partiju.



 Photo Credit: trenutak.ba

 Photo Credit: trenutak.ba

Photo Credit: trenutak.ba







No comments:

Post a Comment