photo banner%202016_zps82js6xhv.png

Tuesday, December 23, 2014

AVON Blogger Contest // New Year's Eve



Avon je blogericama iz BiH dao zadatak da osmislimo look koristeci se samo njihovim proizvodima, na temu Novogodisnje noci. Moram odmah na pocetku da ubacim ogromno hvala Dz na posudjenoj sminci jer ja nisam imala dovoljno proizvoda za nesto interesantno. Ja, da imam ikakvih planova za docek osim kucne varijante, bih se ovako nasminkala. Isla sam sa idejom da uradim nesto sto znam da mi lijepo stoji, bez puno eksperimentisanja - ali da u isto vrijeme izgleda i pomalo glamurozno jer ipak, nije svaki dan Nova Godina.

----------

The Avon BiH team asked us Bosnian bloggers to come up with a New Year's Eve look using only their products. I immediately have to thank Dz for lending me some of her Avon stash because I didn't have enough products for something interesting. If I had any plans for New Year's, other than a chill night at home, I would do my makeup exactly like this. I went with the notion of what I know is flattering on me, without a lot of experimentation - but something that still looks a bit glam because...not every day is New Year's Eve.



* LICE *

Za bazu sam koristila LUXE Miracle Perfecting Foundation u nijansi Porcelain.
Zatim sam nanijela LUXE korektor u stiku u nijansi Light u obliku trokuta na podrucje ispod ociju, na sredini cela, na bradu, iznad gornje usne i na nos. Pomenute dijelove lica sam fiksirala sa LUXE Pressed Powder u nijansi Fair Silk. Ostatak lica, dakle slijepocnice, vrh cela, obje strane nosa i podrucje ispod jagodica sam konturisala koristeci nijansu #2 iz True Color Eyeshadow Quad // Mocha Latte. Obrve su popunjene pomocu Glimmerstick olovke za oci u nijansi Cosmic Brown. Rumenilo Ideal Luminous u nijani Classic Aura sam koristila u jako maloj kolicini.

----------

* FACE *

Base: LUXE Miracle Perfecting Foundation // Porcelain
Highlight: LUXE Concealer // Light
Powder: LUXE Pressed Powder // Fair Silk
Contour: True Color Eyeshadow Quad // Mocha Latte #2
Brows: Glimmerstick // Cosmic Brown
Cheeks: Ideal Luminous Blush // Classic Aura



* OCI *

Na kapke sam prvo nanijela neizostavan proizvod, a to je Eyeshadow Base u nijansi Light Beige. Kao tranzicionalnu sjenu koja ide u pregib kapka i blenda se prema obrvi koristila sam istu nijansu kao i za konturisanje lica, znaci #2 iz True Color Eyeshadow Quad Mocha Latte. Na sredinu kapka sam nanijela Supershock Eyeliner u bisernoj boji kako bi zlatna sjena jos vise dosla do izrazaja. Na unutrasnjem i vanjskom kutku kapka se nalazi nijansa #4 iz True Color Eyeshadow Quad Mocha Latte, a na sredini je #2 iz True Color Eyeshadow Quad Metal Eyes. Smedju sjenu sam izblendala i u pregib oka. Isti postupak vazi i za donji kapak. U samom unutrasnjem dijelu kapka sam nanjiela isti biserni Supershock Eyeliner i dodala malu perlicu za neku dozu zanimljivosti i neobicnosti. Koristeci Super Extend Liquid Eyeliner, izvukla sam dramaticnu liniju sa ciljem da izduzim oci. Ispod obrve sam nanijela nijansu #1 iz True Color Eyeshadow Quad Metal Eyes. Maskara koju sam koristila je Big & Daring.

----------

* EYES *

Base: Eyeshadow Base // Light Beige
Transitional Color: True Color Eyeshadow Quad // Mocha Latte #2
Inner and Outer Lids + Crease: True Color Eyeshadow Quad // Mocha Latte #4
Inner Corner Highlight and Center of the Lid Base: Supershock Eyeliner // Pearl
Center of the Lids: True Color Eyeshadow Quad // Metal Eyes #2
Browbone: True Color Eyeshadow Quad // Metal Eyes #1
Liner: Super Extend Liquid Eyeliner
Mascara: Big & Daring



* USNE *

Koristeci cetkicu za usne i ruz Ultra Color u nijansi Perfect Red, prectrala sam gornju usnu kako bi izgledala punije. Nakon toga sam isti ruz nanijela na citave usne i iskoristila LUXE Pressed Powder ponovo kako bih matirala ruz tako sto sam na prst pokupila malo vecu kolicinu pudera i onda ga "natapkala" preko ruza.

----------

* LIPS *

Lipstick: Ultra Color Lipstick // Perfect Red
For a Matte finish: LUXE Pressed Powder // Light


Nadam se da vam se svidjela moja interpretacija Novogodisnjeg look-a. Zelim vam svima jako sretnu Novu Godinu i da se prelijepo provedete kako god je docekali!

----------

I hope you liked my interpretation of a New Year's Eve look. I wish you all a very happy 2015 and a wonderful New Year's Eve, no matter what your plans are!


No comments:

Post a Comment