photo banner%202016_zps82js6xhv.png

Monday, November 10, 2014

AVON Darivanje



Jutros me probudio postar sa neocekivanim paketicem od AVON-a! 
Jedan ruz, olovku i sjajilo sam odlucila zadrzati za sebe, a ostatak pokloniti nekoj od vas, buduci da imam dosta slicnih proizvoda, a finansije ne dozvoljavaju da idem u kupovinu iskljucivo za darivanje. Tako da se sve lijepo poklopilo!



Ono sto mozete osvojiti ovaj put su slijedeci proizvodi:

1. Ultra Color Bold Lipstick - Bright Nectar
2. Ultra Color Bold Lipstick - Rapid Rose
3. True Color Eyeshadow Duo - Black Star
4. ColorTrend Lip & Eye Liner Pencil - Fuchsia Gray
5. ColorTrend Flavored Lip Balm - Very Berry Shine








Ne zelim vas zatrpavati pravilima, tako da sam ih pokusala svesti na minimum.
Pravila za ucestvovanje u darivanju su slijedeca:

1. Pratite moj blog putem GFC, sto mozete pronaci u rubrici sa lijeve desne strane, ili BlogLovin' (klik).

2. Ostavite mi svoje informacije u komentarima. 
Bilo bi pozeljno da to bude vase ime i prezime, kao na Facebook profilu.
Kome nije problem neka napise i kontakt e-mail.

3. Like moju Facebook stranicu (klik) i podijelite objavu ovog posta sa iste.

4. Pretplatite se na moj YouTube kanal (klik).


Ovo darivanje je otvoreno za sve djevojke iz regije (BiH, Hrvatska, Srbija, Crna Gora).
U slucaju da ste maloljetni, prvo pitajte roditelje da li mi smijete dati kucnu adresu na koju cu da saljem paketic. Darivanje traje do 25.11.2014. 
Ime dobitnika ce biti objavljeno na mom Instagram profilu (klik) i Facebook stranici.

Sretno!






No comments:

Post a Comment