photo banner%202016_zps82js6xhv.png

Saturday, September 20, 2014

Makeup Challenge #3 // Ombre



I ja sam se odlučila pridružiti Facebook grupi Makeup Challenges - Balkan BBloggers, gdje dva puta mjesečno blogerice širom regije rade izazove na istu temu. Ovaj put, tema je Ombre Eyes / Lips!
Iako sam planirala uraditi ombre eyeliner, ipak sam se poigrala sa usnama i to sa rozim i ljubičastim nijansama. Spremila sam pictorial, a korake objašnjavam ispod sličica.

1 - Na usne sam nanijela Maybelline Baby Skin prajmer, čisto da ih "zagladi" koliko je moguće.
2 - Nanosim NYX Jumbo Eye Pencil u nijansi Milk na sredinu usana, zatim blendam prema krajevima, s ciljem da bijela boja blijedi što se više približava čoškovima usana.
3 - Preko toga prelazim rozim ružem, u ovom slučaju to je Bourjois Rouge Edition #07 koji je inače hot pink, ali stapanjem sa NYX Jumbo Eye Pencil postaje ova lijepa baby roza nijansa.
4 - Na ostatak usana nanosim Rimmel Lasting Finish u nijansi Cutting Edge #120, počevši od samog kraja i blendam prema unutra tako da se stopi sa svijetlijom nijansom.
Ovdje se komonto može i stati, međutim ja sam htjela nešto malo više drastično.
5 - Prelazim još jednom preko svega sa već pomenutim proizvodima, a na krajeve nanosim Sephora Jumbo Liner 12HR Wear Waterproof u nijansi #16 Glitter Black.
6 - Nakon toga svega, nekih 30ak sekundi sklapam usne da se sve fino razmaže i da se prelazi između nijansi stope. Čistim okolo sa Benefit Erase Paste u najsvijetlijoj nijansi #1 Fair.


Na kraju sam odlučila da preko svega pređem sa bezbojnim sjajilom i to je to! Meni se baš sviđa kako je sve ispalo i nosila bih ovo i izvan kuće bez problema.

Ispod su linkovi i ostalih cura koje su se odlučile na ovaj izazov pa pogledajte!



No comments:

Post a Comment