photo banner%202016_zps82js6xhv.png

Thursday, August 28, 2014

L'Oreal // Demonstracija Proizvoda

Danas sa vama dijelim tutorijal u kojem sam koristila sve proizvode o kojima sam pisala u prošlom postu! Kada sam vidjela karmin, znala sam da moram uraditi neki klasični look! U savršeno vrijeme je izašao "Shake It Off" spot u kojem Taylor Swift i dalje fura svoj fazon svježeg lica, jednostavnog tuša na očima sa blagom definicijom pregiba i standardnih crvenih usana. Tako da sam se odlučila rekreirati njen look, s tim da sam ga, naravno, modifikovala prema svojim potrebama, što samo znači da sam ga prilagodila brinetama poput sebe!



Naravno, osim proizvoda navedenih u prošlom postu, koristila sam još stvari iz svoje kolekcije, tako da ispod slike možete pronaći punu listu korištenih proizvoda i "alata". Osim toga, na dnu posta vam ostavljam i video tutorijal u slučaju da želite vidjeti i to.


L I C E:
L'Oreal // Revitalift Magic Blur
L'Oreal // Infallible 24h (#140 Golden Beige)
NYX // HD Photogenic Concealer (Porcelain)
essence // All About Matte Fixing Compact Powder
Catrice // Defining Blush (Love & Peach)
Maybelline // Fit Me Pressed Powder (#355)
Benefit // Bronzing & Highlighting Duo

O B R V E:
AVON // Glimmerstick (Cosmic Brown)
AVON // Mocha Latte Quad (2 & 4)
essence // Lash & Brow Gel Mascara

O Č I:
AVON // Eyeshadow Primer (Light Beige)
Sleek // Oh So Special Palette (Bow; The Mail)
L'Oreal // Color Riche L'Ombre Pure Eyeshadow (#106 Breaking Nude)
L'Oreal // Super Liner So Couture
L'Oreal // Volume Million Lashes So Couture

U S N E:
L'Oreal // Color Riche Intense Blondes (#279 Red Passion)


P R I B O R:
BeautyBlender // The Original
Real Techniques // Multi-Task Brush
Ovnak // Lip Brush
Real Techniques // Essential Crease Brush
e.l.f // Stippling Brush
e.l.f // Professional Bronzing Brush

Ono što želim dodati je da je look strašno jednostavan, ali da je sa ovom vrstom šminke najlakše ostaviti pozitivan utisak, kanalisanjem Holivudskog glamura! Kao što se može vidjeti na slici iznad, bilo koji ruž bi pristajao, čak i nešto potpuno neobično kao Melt Cosmetics DGAF! Ako ne znate za Melt Cosmetics, apsolutno urgiram da pogledate kakve sve boje ruževa nude na stranici... Ja odavno slinim za nijansama koje su izgleda čitavu vječnost rasprodate!


Nadam se da ćete odvojiti malo vremena za video i pretplatu na kanal!
Do slijedećeg čitanja...


No comments:

Post a Comment